סמוטריץ' תוקע דגל בבית שמש: נתי גבאי יוביל

איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ' תוקע דגל בבית שמש: נתי גבאי יוביל

סמוטריץ' מקים סניף מוניציפלי של מפלגת הציונות הדתית בבית שמש. מי שנבחר להוביל את הרשימה הוא נתי גבאי, רמ"ט ראש העיר עליזה בלוך

צילום: מיטב תקשורת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בביקורו של שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ בעיר בית שמש הכריז היום (שלישי) השר כי נתי גבאי הוא זה שיוביל את רשימת הציונות הדתית בעיר לקראת הבחירות המוניציפליות הקרובות.

נתי גבאי נשוי ואב ל-6, בן 50 תושב העיר בית שמש מזה 25 שנה, בוגר הישיבה התיכונית וההסדר "אור עציון" במרכז שפירא ולימודי הוראה בישיבת הר עציון, שירת בגולני, בוגר קורס מנהלים של רשת אמית ומכללת ירושלים ובעלים של סוכנות ביטוח. גבאי כיהן כחבר מרכזי בסניף הבית היהודי בעיר ובשנתיים האחרונות שימש כראש המטה של ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך.

נדגיש כי לא מדובר בעזיבה של האיש החזק של בלוך בעירייה לטובת הציונות הדתית, אלא שיתוף פעולה בין ראש העיר לבין יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' ומפלגתו. 

סמוטריץ', שנמצא בקדנציה הראשונה בה הוא מריץ סיעות מטעמו בבחירות המקומיות מבקש לתקוע יתד גם בעיריית בית שמש ולצורך כך שילב את נציגיו ישראל מנדלסון המייצג קהילות חב"ד בעיר לצד אליישיב גוטמן שמייצג את הגרעין התורני בעיר – יחד עם האיש החזק של בלוך שאמור להעלות את סיעתו מעל לאחוז החסימה. 

על פי המסתמן בלוך תרוץ ברשימה עצמאית שאינה ברת סיכוי רב לעבור את אחוז החסימה ורשימת הציונות הדתית תתמוך בבלוך לראשות העיר פעם נוספת.

שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ: "תושבי בית שמש, הציונות הדתית מתחדשת עכשיו בשחקן חיזוק חדש, נתי גבאי שכיהן עד עכשיו ממש בתפקיד ראש מטה ראש העיר והוא יוביל את רשימת הציונות הדתית למועצת העיר בבחירות הקרובות, יחד עם כל הכוחות החזקים ששירתו אתכם נאמנה בשנים האחרונות. נתי, יש לך משימה גדולה מאוד, בית שמש זו עיר יוצאת מהכלל. אתה מכיר את המחויבות שלנו לעיר כשרים וכחברי כנסת, אנחנו נותנים בך אמון מלא, הציבור נותן בך אמון מלא, ואני סמוך ובטוח שיחד עם ראש העיר תמשיכו להוביל את בית שמש ותדאגו לצרכים של הציבור הדתי לאומי יחד עם כל הציבורים כולם כי בית שמש היא מיקרו קוסמוס של מדינת ישראל כולה. אני מאחל לך בהצלחה".

יהודה ולד מנכ"ל המפלגה הוסיף: "אנחנו ממשיכים לאחד את הכוחות ברחבי הארץ ולייצר חיבורים בציבור הדתי לאומי. אני בטוח שבהובלתו של נתי ויחד עם חברים וחברות נוספים נאחד את הציבור על גווניו השונים כדי שנמשיך לעשות טוב לתושבי העיר בית שמש".

נתי גבאי המועמד מטעם המפלגה הודה לשר ואמר: "מודע לגודל האחריות המוטלת על כתפי להוביל יחד עם חברי את מפלגת הציונות הדתית בעיר בשנים בקרובות, אבקש מכאן לקרוא לכל חברי בעיר להתאחד יחד למפלגה גדולה מאוחדת ומשמעותית, מפלגת הציונות הדתית , חברי ואני נפעל להיות מעורבים ומשמעותיים בניהול העיר בשנים הקרובות בכל תחומי העשייה ומתוך שיתוף פעולה מלא יחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. אבקש להודות ליו"ר המפלגה שר האוצר בצלאל סמוטריץ וליתר השרים לחברי הכנסת ולמנכ"ל המפלגה שבחרו בי למשימה זו , ובעז"ה נעשה ונצליח".

בתוך כך, ל'קול חי' נודע כי בשיחות שהתקיימו בימים האחרונים בדרגים הגבוהים בדגל התורה עלה מספר פעמים שמו של יצחק רביץ מטלזסטון כמועמד לראשות עיריית בית שמש.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נתי גבאי מייצג את עצמו ומנדלסון נזרק מחב"ד. אלישיב לא מסוגל לקשור שרוך נעליים. סמוטריץ טעה בענק כשהתעלם הנציגי הציבור הדתי לאומי בעיר העובדים בעיר כבר שלושים שנהצולקח לעצמו רק חבילה של צרות.